Friday, November 28, 2008

Miks ma vihkan parte.

Nii siis. Tulles tagasi ühelt toredalt Krooksu õhtult, ma avastasin, et ma vihkan parte. Nad sitapeast värdjad prääksuvad kõvemini kui mina rääkisin. Pluss kõigele on nad debiilikud, sest kui ma proovisin neid lumega surnuks loopida nad arvasid, et see on söödav ja tulid veel lähemale, tehes mu elu lihtsamaks.

Kokkuvõte: Tannu 2:0 Pardid

Kerge parandus siiski pärast väikest juurdlust. Kuna nad suutsid mind korra põlvini virtsa sisse meelitada annan neile ka ühe punkti.

Seega uus kokkuvõte Tannu 2:1 Pardid

8 comments:

- sandra said...

Aii Tannu, you suck, prääksud on lahedad.. ma olen alati tahtnud neid saiaga loopida ;D vähemalt keegi siiski annaks süüa, mitte luua neile kujutlema , et lumi on söök:( kahju neist siiski...

Unknown said...

Tann, see et sul mingi vägivalla väljendamise tung pidevalt on ei tähenda, et sa seda loomade peal kasutada võiksid. Suht alatu minu meelest.

Indrek said...

Nõustun Merlega.

Nurjatu!

Mikey said...

mine häbene nüüd kuskil nurgas....vägiValdur

Tannu. said...

Kuule neid oli seal hordides,nad oleks minu ära sööndmuidu :D

- sandra said...

Nonii, tahad väita et hordides pardid oleks su ära söönud?? Vaevalt, see ei maitseks hästi, neil oleks kohe olnud arvatavasti hullematsorti kõhugripp, alkoholi mürgitus ja tubaka üledoos:) Ikkagi that wasnt nice.

Mikey said...

ma vaatan kah, et poisil on ego nii laes....tibud oleks ta ära söönud...nii tahetud poiss

- sandra said...

irwes@Mikey , hästi öeldud poiss xD